Семінари, наради, тренінги

Методист-координатор Палацу творчості дітей та юнацтва по роботі з соціально-обдарованими дітьми в системі виховної роботи проводить тренінги з лідерами шкіл району.

15 вересня 2014 року було проведено інтерактивне заняття-знайомство  з лідерами шкіл району “Я хочу Вам представити” під час якого з творчим підходом були створені інформаційні повідомлення “Лідер шкільного самоврядування”.

 У жовтні 2014 року з великою зацікавленістю лідери-активісти склали вимоги до записної книжки лідера “Якості лідера” під час тренінгового заняття “Лідер у колективі”.

 

17 листопада 2014 року під час треінгу з лідерами ” Я вирішую проблеми” , у творчій бесіді лідери створили нову сторінку  до записної книжки лідера –  інформацію про те, як організувати роботу “5 етапів від старту до фінішу”

Дуже продуктивним було тренінгове заняття з лідерами шкіл району за темою ” Спілкування”, яке пройшло 22 грудня 2014 року.Кожен з учасників тренінгу врахував поради щодо визначення факторів формування першого враження. На прикінці тренінгу лідери самостійно опрацювали “10 ідей для чудових стосунків”, які увійшли наступним пунктом до записної книжки лідера.

У січні 2015 року з лідерами шкіл району були проведені тренінгові заняття за темами: “Толерантна людина”, “Я відчуваю себе лідером”. Старшокласники провели тренувальні вправи “Невербальні етюти” та визначити чергові пам’ятки до записної книжки лідера.

 

ПЕДРАДА

  

Згідно річного плану роботи Палацу творчості  16 лютого 2015 року був проведений психолого-педагогічний семінар за темою: “Репрезентативні системи людини та побудова толерантних відносин з використанням знань про репрезентативні системи”.  Психолог Переяславцева Інна Василівна повідомила педагогічному колективу про канали сприймання , запам’ятовування та кодування інформації людиною. Зауважила на тому, що кожна особистість індивідуальна і це необхідно враховувати для побудови толерантних відносин. Як підсумок семінару, було проведено діагностування педпрацівників з використанням методики Бойко для визначення рівня толерантності  педагогів Палацу.

16 лютого 2015 року лідери шкіл району спілкувались з приводу “Чи потрібні конфлікти”, “Емоції та ситуації”, “Про життя та життєві навички”. Протягом тижня в електронному варианті обговорювались завдання вправи “Як розв’язати конфлікт”. На наступному занятті додалися нові нотатки до записної книжки лідера.

16 березня 2015 року на черговому засіданні найактивнішої молоді району відпрацьовувались тренінги за темами: ” Кроки до демократії”, “Я вмію сказати “ні”. Було наголошено на інформаційному повідомленні “Теорія лідерства”.